RSS ">
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آقا دامادها... - به نام خداوند یکتا


آقا دامادها...

قبل از هر چیز یادتون باشه که آب یا نوشیدنی دیگه ای که میل دارید در اتاق باشه که اگر هر کدام از شما احساس تشنگی کردید لازم نباشد برید بیرون دنبال نوشیدنی بگردید .

چون خیلی ها شب اول به خاطر ترس و تنش و..... دهنشون خشک میشه و احتیاج به آبی دارند وارد خونه که میشید قبل از افتادن روی مبل و صندلی بطرف همسرتون برید و او را در آغوش بکشید ، زیر گوشش بگید که دوستش دارید و قول بدهید که این زندگی زیبایی را که کنارش شروع کردید را ادامه خواهید داد . همین طور که در آغوشش گرفتین به سمت جایی برای نشستن برین و کنار هم بنشینین . هم او خسته است و هم شما .

توی صورتش نگاه کنید و بگید که زیباست هیچ عجله ای نکنید با حوصله باشید و صبور . آرام حجابش را بردارید و عاشقانه به همسرتون نگاه کنید و تکرار کنید که واقعا زیباست بسیار ظریف یه دستهایش دست بزنید دست ها را بالا بیارین و آروم ببوسین . بعد از بوسه چند لحظه مکث کنید و به خاطره این بوسه فکر کنید ( اینجا فرصت مناسبی است که آیا آب یا نوشیدنی دیگه ای لازم داره ؟)

اگر قبلا با همسرتون سکس داشته اید این کارها را به عنوان یک عروس باهاش بکنید واگر نداشته اید و دختر از طبقاتی باشه که هیچ وقت با پسری حتی خود شما نبوده بهش اطمینان بدید تا ترس و اضطرابی نداشته باشه . توجه کنید که زنها نسبت به بدنشون خیلی حساس میباشن پس یک ضرب به سینه ها یا جاهای دیگر دست نزنید اگر خیلی خسته نیستید با همسرتون بایستید و ایستاده در اغوشش بگیرید اینطوری میتوانید آروم دستهاتونو حرکت بدین و  پشت بدن همسرتونو نوازش کنید آروم در گوشش حرف های عاشقانه بزنید .

بقیه مراحل به همین سادگیست به آرومی همین فضا را دنبال کنید ( عاشق باشید و اعتماد دهنده به طرف مقابل در هر تماس ). کنار هم دراز بکشید و آروم تا حدی لباسها را در بیارین همسرتون را تحسین کرده و شهوت انگیزی اش را بهش یاد آور شوید . سانتی متر یه سانتی متر بدن همسرتان را لمس کرده و به آن عادت کنید




دوشنبه 88 شهریور 23 | نظرات شما ()



آرامش
؟؟؟

صفحه ی نخست
شناسنامه
پست الکترونیک
یــــاهـو
طراح قالب
پارسی بلاگ
کل بازدید : 49059
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17

خدایا با من حرف بزن
آشپزی
زنان
شهریور 1388

قالب وبلاگ

از عشق تا دانلود


تالار تخصصی اولی ها
.::شیر مرغ تا جون آدمیزاد::.

ترجمه توسط محمد باقری

دریافت کد قالب